clik clik on...

Pages

Perancangan untuk suku yang ke-3 2011

Dalam memastikan impian tecapai, kite perlu letakkan kayu ukur untuk kite menyukat kejayaan itu, dan merangka beberapa strategis untuk mencapai impian itu. dan imian dan sasaran itu  perlu ditulis untuk  memastikan impian dan sasaran itu tetap serta bukan sekadar ideaa yg berputar mandir di dalam kepala.kerana sifat manusia itu sendiri yg suke berubah-ubah mengikut keadaan. tulis dan realitikan impian anda dengan langkah-langkah yang bijaksana.

mungkin target untuk business tidak lah perlu saya kongsi di sini,
tp nak sharing dan tolong doakan saya untuk capai target saya.my mentor nak award 


dan saye akan pastikan saya dapat dengan berkat ramdhan...


untuk blog saya plak,  suku nie saya nak cuba seaktif mungkin dengan target saya:\

1)  500 member baru untuk blog saya
2)   Pertambahan 1000 page view setiap bulan.
3) 500 unique clik untuk iklan2 yang dipaparkan.

jadi saya memerlukan kawan blogger yang lain untuk bantu newbie macam saya,dengan menyumbanhkan idea dan teknik dan meningkatkan mutu dan rank blog sayer nie.(yg jujur jeoles tgok blok2 meletop....)

##jadi  boleh laa comment untuk menyumbangkan idea, semoga itu di kire sebagai ibadah.

tp Yang menarik sekali untuk di share, sekiranya saya dapat capai 500 member untuk blog nie,menjelang raya ini.  special contest  yang worth untuk geng2 sekalian...

semoga ia menjadi suatu KENYATAAN..

0 comments:

Followers