clik clik on...

Pages

PERHATIAN : Cara nak daptkan tender Kerajaan.

Assalamulaikum dan Selamat Sejahtera  Encik/Cik/ Puan

PERHATIAN : Ini bukan Skim Perlaburan Internet atau Skim Cepat Kaya

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca email ini.
Sahabat anda Encik/Cik mohd aliff bin md shanusi ingin berkongsi bersama anda satu PELUANG PERNIAGAAN menerusi INTERNET yang boleh dilakukan di rumah secara separuh masa atau sepenuh masa mengikut jadual anda sendiri. Impian anda untuk menjana pendapatan LUMAYAN seterusnya menjadi seorang JUTAWAN INTERNET tidak mustahil akan menjadi kenyataan. Segalanya ada disini!
>>TERKINI!! PEMBAYARAN MENERUSI KAD KREDIT KINI DITERIMA!!

>>TERKINI!! LIPUTAN AKHBAR MENGENAI SYARIKAT DAN PRODUK
                              http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Infopembiayaan/Article


>>TERKINI!! BUKTI-BUKTI PENDAPATAN RM1000-RM1500 SEMINGGU!!
                            http://www.aleacorpbuktipendapatan.webs.com/


>>TERKINI!! TESTIMONI RAKANIAGA SELEPAS 4 BULAN DILANCARKAN..
Internet  Untuk Semua Peringkat Umur..Dengan usia saya yang sudah mencecah 60 tahun saya masih mampu belajar cara pemasaran internet.. Terima kasih AleaCorp.com kerana telah membuka mata (celik IT) & memberikan saya peluang yang hebat ini. Kini, saya mampu menjana pendapatan sehingga 5 angka sebulan dan kemuncaknya ialah saya telah menerima komputer riba dari AleaCorp.com! Nasihat saya kepada semua rakaniaga AleaCorp ialah tanamkan minat sentiasa mahu belajar dan teruskan usaha kerana AleaCorp.com bukan skim cepat kaya tetapi ia adalah satu perniagaan!
Wak Jailani - Usahawan – Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan

Dapat Kontrak Tetapi Tiada Kemampuan Kewangan Dan Teknikal..Saya tidak perlu risau lagi tentang kemampuan kewangan atau kepakaran apabila menerima tawaran kontrak-kontrak kerajaan kerana perkongsian bijak bersama AleaCorp.com telah memberikan saya keuntungan dan memudahkan kerja saya. Ini adalah kerana jaringan AleaCorp.com yang mempunyai jaringan yang boleh dikatakan merangkumi semua cabang perniagaan. Dengan AleaCorp.com, kontrak pun saya saya dapat, pendapatan RM3,000 ke RM4,000 sebulan pun saya dapat!
Pak Wan – Pesara Tentera – Port Dickson, Negeri Sembilan Darul Khusus

Pendapatan Sampingan Ketika Waktu Terluang..AleaCorp.com tidak pernah menganggu profession saya sebagai seorang kontraktor. Ianya telah mengisi masa terluang saya dengan pendapatan minggu pertama penyertaan saya adalah RM3,000! Saya juga telah menerima komputer riba sebagai insentif ganjaran penajaan! Satu Insentif yang tidak terfikir oleh saya yang baru nak berjinak dengan dunia IT ini. Jaringan perniagaan saya juga kini bertambah sehingga ke Sabah dan Sarawak! Terima kasih AleaCorp.com dengan bimbingan dan sokongan yang diberikan.
Abang Ali – Kontraktor – Seremban, Negeri Sembilan Darul Khusus

Pendapatan Minggu Pertama Saya RM7,805..AleaCorp.com memang HEBAT! Saya menerima pendapatan pertama saya berjumlah RM1,041 pada hari kedua selepas menyertai. Hari ini buat tuntutan esoknya sudah ada dalam akaun saya.. tak perlu tunggu sampai seminggu dan yang paling menarik ialah tiada caj dikenakan! Bimbingan daripada rangkaian dan syarikat juga tidak ketinggalan HEBAT! Ketelusan seperti inilah yang saya cari-cari selama ini..
En. Azmi Sekeluarga – Pegawai Kerajaan – Kuantan, Pahang Darul Makmur

Dahulu Internet Hanya Tempat Sembang Kosong..AleaCorp.com telah menjadikan saya disiplin kepada internet! Saya kini mampu menjana pendapatan RM500 – RM1000 seminggu daripada internet melalui AleaCorp.com. Wang tersebut saya gunakan untuk membayar yuran pengajian saya di universiti! Terima kasih AleaCorp.com kerana memberi saya ilmu yang hebat ini!
Shazrol – Penuntut IPTA – Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan

AleaCorp Sebagai Batu Loncatan Ke Arah Mengejar Cita-Cita Yang Lebih Tinggi..Saya tercari-cari teknik yang sesuai untuk tujuan pemasaran produk kecantikan sehinggalah saya diperkenalkan kepada AleaCorp.com oleh seorang sahabat. Saya telah mengadaptasi cara pemasaran AleaCorp.com ini kepada perniagaan produk kesihatan saya, dan sungguh memeranjatkan kerana jualan produk saya meningkat 100% ! Terima kasih AleaCorp.com kerana telah mengajar saya RAHSIA pemasaran internet yang cukup hebat ini!
Siti – Penuntut IPTA – Ipoh, Perak Darul Ridzuan

Dapat Tumpukan Lebih Masa Kepada Keluarga..Dengan AleaCorp.com pendapatan saya berlipat kali ganda jika di bandingkan dengan pendapatan saya selaku pembantu tadbir di salah sebuah syarikat swasta di KL. Saya kini telah berhenti kerja dan menumpukan sepenuh perhatian saya kepada keluarga. AleaCorp.com amat mudah.. saya hanya perlu 2 hingga 3 jam sehari untuk menjalankan perniagaan ini.. dan yang menariknya, semuanya saya lakukan dari rumah sambil menonton ASTRO!
Puan Ila – Surirumah – Banting, Selangor Darul Ehsan

Pasaran Butik Saya Bertambah Luas..Pasaran butik saya telah berkembang ke luar Kuantan selepas mengiklankannya di AleaCorp.com. Jualan saya juga meningkat apabila menerima banyak tempahan secara online terutama daripada Lembah Klang. Dengan jumlah pengunjung yang ramai sehingga kadang-kala mencecah ribuan dalam satu-satu masa ke website AleaCorp.com, tidak dinafikan AleaCorp.com ialah antara medium online terbaik untuk mengiklankan produk!
Kak Zie- Pengusaha Butik – Kuantan, Pahang Darul Makmur

Cili.. Pembiayaan.. Pendapatan Lumayan..Saya mendapat tiga faedah yang hebat dari AleaCorp.com.. PERTAMA: Perniagaan cili saya telah berkembang! KEDUA: Dengan buku Rancangan Perniagaan(siri asas) AleaCorp.com, saya sedang menyiapkan kertas kerja untuk mendapatkan pembiayaan memperbesarkan lagi ladang cili saya! KETIGA: Pendapatan RM6,000 hingga RM8,000 sebulan dan komputer riba percuma dari program affiliate AleaCorp.com! Banyak faedah yang menunggu anda di AleaCorp.com.. jangan tunggu dan lihat sahaja.. sertai sekarang!
En. Zainal - Pengusaha Cili – Jasin, Melaka

Cuba-Cuba Sahaja.. Tetapi Berjaya Dapat Geran RM150,000..Saya sering gagal ketika memohon geran atau pinjaman perniagaan kerana rancangan perniagaan yang saya sediakan tidak mencapai tahap yang dikehendaki oleh Badan-Badan Pembiaya. Tetapi setelah mendalami Buku Rancangan Perniagaan(siri asas) yang dipasarkan oleh AleaCorp.com dan mendapat bimbingan daripada penulisnya, alhamdulillah permohonan saya telah diluluskan. Saya telah menerima geran berjumlah RM150,000 untuk memulakan perniagaan saya! Penulisan buku ini amat mudah difahami dan terbuka untuk semua golongan usahawan.. yang penting anda mesti ada idea! 
En. Yus – Usahawan – Kuala Lumpur

PROMOSI… Promosi.. promosi...Saya seronok dengan Aleacorp ni. Mula-mula ingatkan susah nak jalankannya. Akan tetapi setelah sertainya dengan menjadi ahli VIP, tidak sangka ‘tools’ yg di berikan di dalam web tersebut benar-benar membantu. Di pilihan EMAIL PROMOSI, saya hanya perlu masukkan email rakan-rakan atau sesiapa sahaja. Alhamdulillah… kebanyakkan yang telah menerima email Jemputan tersebut kagum dengan sistem Aleacorp ini. Kini saya menjana pendapatan RM2000 – RM3000 lebih sebulan… angka yang tidak saya sangka. Pada saya OK la, dapat meringankan kewangan saya serta keluarga. TQ Aleacorp. Tak rugi saya bersama.
En. Roslan – Eksekutif  – Rawang, Selangor Darul Ehsan

SEGALANYA ADA DI SINI!!

Program Hebat Yang Memberikan Ahli Keistimewaan Seperti:
1. JANA RM11,574 pada bulan pertama dengan modal serendah RM30!!
2.
 Pendapatan TANPA menaja 2%(atau lebih) setiap bulan selama 50 bulan!!
3.
 BONUS Penajaan sehingga RM50!!
4.
 BONUS Royalti sehingga 5%!!
Lain-lain KEISTIMEWAAN:
1.E-learning berkenaan cara-cara mendapatkan GERAN kerajaan atau swasta!
2.Ruang IKLAN bergambar untuk perniagaan anda!
3.Peluang MELANCONG ke luar Negara!
4.Dapat KOMPUTER RIBA dan TELEFON BIMBIT PERCUMA! BARU!!
5.Tabung Amal & Khairat Kematian! BARU!!

Dikendalikan Oleh Syarikat Yang Berdaftar Dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA!!

Bimbingan Akan Diberi Untuk Pendapatan RM11,574 Anda Dalam Masa 4 Minggu!!

PERCUMA!! Daftar Percuma dan Dapatkan Senarai Badan-Badan Pembiaya Kewangan Malaysia Untuk Perniagaan Anda!!

Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web di bawah :


Remarks:

Sekali lagi terima kasih kerana meluangkan masa anda. Jika anda tidak berminat, tolong jangan delete email ini tetapi tolong forward kepada kenalan-kenalan anda yang lain. Mungkin dengan email yang tidak seberapa ini dapat mengubah kehidupan mereka menjadi lebih baik lagi.

Salam Kejayaan,

Team AleaCorp


 
PERHATIAN : Ini bukan Skim Perlaburan Internet atau Skim Cepat Kaya

0 comments:

Followers