clik clik on...

Pages

ogos ramadan...syawal september

penulisan yang teruk..tak sapa yang berminat nak baca...tapi aku rase care terbaik mluahkan isi hati dan karang yang tersekat kat kepala otak...

penyakit lame kembali..pengajaran dah dapat..tapi tiada perubahan..

luahan hati,,, minda dan hati menjadi teman... tiada yang terlepas dari masalah dan kekeliruan..
sakit yang datang dan pergi.. rindu yang keterampauan.. hati tak keruan ..minda memberontak ..pembebasan yang terkandas..tanggan yang lumpuh..tidak mahu menulis.
tapi angan-angan yang besar ..akan matlamat yang tak tergapai-gapai lg...
benci akan diri.. tak tahu mahu di mulakan salah siapa..

kesunyian yang dicari tp lain yang datang..


kemalangan ogos rammaddan..

tiada yg cedera di diri tp diri org lain.

dah abis belajar ..tahu kelemahan dan itu satu kesalahan..
tiada langkah perubahan yang diambil..

bagaimana nak diubatii sakit yang suadah sekian lama..sakit bersendiri..\
sudah tahu jalan perubahaan namun itu tidah diadaptasi dan megubati diri..\\
tiada yang tahu..tiada yang perduli..tp beban hati dan jiwa mengubah diri..\\
hidup dah makan diri lagi membohongi..hipokrit..
tak suka malah benci tp itu masih masih dan msih,...

ahrr..
aku permainkan hidup aku sendiri..

lagi teruk dan dahsyat..
ilmu yang tinggi di abaikan..
hanya untuk alasan tp bukan satu panduan...

aku tahu. aku tahu dan kau pon tahu..

ya Rabbi.... hanya kau aku pohon.. pohon ke ampuanan..
dalam hidup ini..
aku rase aku hipokrit...

tlg..tlg beri aku kesedaran

hanye ko dan aku tahu..

tp itu semua telah kau tahu ..tahu dan faham..
pemulaan sebuah pengakhiran




ogos ramaddan septerber syawal...

0 comments:

Followers